nieuws

Skills Masters: Spectaculaire VIP-tour

19 juni 2007

Prijswinnaars ontdekken de wereld van Bouwen, Wonen Interieur

Arnold Boot uit Zoetermeer, Indiomar Margarita uit Vlaardingen en Jessica Neves uit Rotterdam waren op zaterdag 2 juni jongstleden voor één dag VIP. In een spectaculaire limousine Hummer ontdekten ze de wereld van Bouwen, Wonen & Interieur. Een rondleiding in de Amsterdam Arena inclusief een bezoek aan het Ajax museum, wild water raften bij Dutch Water Dreams in Zoetermeer en een bezoek aan autoshowroom Hessing, officieel vertegenwoordiger van de toonaangevende exclusieve merken als Lamborghini, Maserati en Lotus, stond op het programma.

Samen met een vriend of vriendin waren Arnold, Indiomar en Jessica uitgenodigd voor de VIP-tour omdat zij hebben meegedaan aan de uitdagende opdracht op het plein “Spectaculaire Bouwtechnieken” tijdens de beroepenmanifestatie Skills Masters begin maart dit jaar. Zien, ervaren en informeren stonden centraal op het Bouwplein “Spectaculaire Bouwtechnieken” dat speciaal was ingericht voor geïnteresseerde leerlingen (en hun ouders) uit vmbo en mbo. Dat een opleiding vmbo Bouwtechniek een basis is voor een goede toekomst, is nog te weinig bekend bij jongens en meisjes die een beroepskeuze moeten maken.

Jongerencampagne “Spectaculaire Bouwtechniek"
Tijdens de jaarlijkse scholings - en ontmoetingsdag voor Bouwtechniekdocenten op 6 juni jongstleden op het Mediapark te Hilversum lanceerde het Platform vmbo Bouwtechniek de jongerencampagne “Spectaculaire Bouwtechniek: je leert het gewoon op het vmbo!”. Doel van de campagne is jongeren te laten zien dat je als vmbo’er ook kunt meewerken aan megaconstructies als de Amsterdam Arena en de autoshowroom Hessing. In de campagne wordt ondermeer gebruik gemaakt van beelden en spectaculaire feitjes en weetjes van de Amsterdam Arena en autoshowroom Hessing. De campagne omvat actuele, nieuwe producten die als het ware vanzelf communiceren.