nieuws
Alle berichten
- Veldraadpleging: "VMBO Herkend"
- Hout- en meubelbranche beroepenwedstrijden
- Infra heeft beste praktijkopleider
- Salland kozijnen
- Geen leerlingvergoeding laptop
- Innovatie: asfaltreparatie met infrarood
- Zonder ambachten geen diensten
- Lerarenbeurs - poll: wat voor u?
- Maatschappelijke stage vanaf 2011 verplicht
- Innovatie: geintegreerd zonnepaneel
- Idee: PSO wedstijd
- Bestrijding tekorten techniek succesvol
- Leermiddelenmonitor 2009/2010
- Veiliger onderhoud op hoogte
- Zilveren oorkonde ‘Skyline’-stand
- SintLucas zoekt vmbo scholen
- Cito en CvE winnen examenprijs
- Innovatie: vloeibaar behang
- Docenten werken door tot 67
- Bouwtechniek levert beste praktijkopleider 2009
- Evaluatie communicatie Platform
Leermiddelenmonitor 2009/2010
18 december 2009
Doe mee met de leermiddelenmonitor en ontvang eigen benchmark
Het Kenniscentrum Leermiddelen van het SLO organiseert voor de derde keer de leermiddelen-monitor. Dit is een onderzoek onder leraren in het primair, speciaal en voortgezet onderwijs naar het gebruik, trends, kwaliteit en ontwikkelingen rond (digitale) leermiddelen. De voorgaande leermiddelenmonitoren werden een succes door het grote aantal deelnemers uit de onderwijspraktijk.
Eigen benchmark
Om van de derde Leermiddelenmonitor een succes te maken, nodigt SLO wederom alle leraren in primair, speciaal en voortgezet onderwijs uit om deel te nemen. Zij kunnen hiermee hun ervaringen en wensen met betrekking tot leermiddelen delen. Door deelname leveren zij trouwens niet alleen een bijdrage aan landelijke onderzoeksgegevens. Aan het eind van het onderzoek ontvangen deelnemers hun eigen benchmark, waarin hun uitkomsten worden vergeleken met het landelijke gemiddelde. Bovendien wordt onder elke 10 deelnemers een bon van 15 euro verloot.
Medewerking
Leraren die bereid zijn hun medewerking aan de leermiddelenmonitor te verlenen, kunnen in de periode van 6 november t/m 31 december 2009 het onderzoek benaderen via leermiddelenmonitor.nl (informatie) of door hier (vragenlijst) te klikken.